מאווררים תעשייתים במפעלים ומטרתם

מאווררים תעשייתיים במפעלים

במפעלים רבים שורר זיהום אוויר בעולם הייצור, בתהליך הייצור נפלטים חומרים שונים שעלולים להזיק. למשל בייצור מוצרי רפואה עלולים להיפלט כימיקלים וגזים רעילים. במפעלים שמעבדים בהם אבנים נפלט אבק. בקיצור, בכל מפעל נפלטים חומרים וחלקיקים שונים ומזהמים. 

מאוורר לחממות מסחרר 24

יחד עם זאת, אולם הייצור חייב להיות נקי מזיהומים.

 בעידן של היום בריאות העובדים היא לא הפקר. ואם הם נמצאים כל יום כמה שעות באולם הייצור, האוויר לא יכול להיות מזוהם בשום אופן. בשביל זה יש מערכות שונות ומאווררים תעשייתיים שאמורים לסלק את החלקיקים המזהמים. 

למה שווה לשמור על בריאות העובד ולמנוע זיהום האוויר?

שמירה על בריאות העובדים באולם הייצור חשובה והכרחית על פי חוק. מפעל שלא יעמוד בהתקנים יסומן כבעייתי. גם ברמה מוסרית מנהלי המפעל חייבים זאת לעובדים שלהם. אף אחד לא אמור לקפח את חייו כי מנהל המפעל שבו הוא עובד מתקמצן לרכוש מערכות אוורור.

וחוץ מכל זה, זה גם משתלם לבעל המפעל מכמה בחינות וכמובן שמבחינה כלכלית זה מאוד שווה. דבר ראשון אם דואגים לבריאות העובדים, העובדים מעריכים את זה ומייעלים את תפוקת העבודה. 

עובדים בריאים חוסכים כסף. מה קורה במפעל שבו העובדים לא מופיעים לשבוע לאחר שהם נפגעו מזיהום האוויר במפעל? חסרים עובדים, פס הייצור נתקע  ואתם עלולים להפסיד הזמנות לפגוע בזמני האספקה ועוד. 

שלא לדבר על תשלומים שונים כמו ימי מחלה, תאונות עבודה, פיצויי תביעות ועוד. 

אל תסתבכו עם תאונות עבודה

מלבד הפגיעה הישירה של זיהום אוויר במפעל, עלולה להתרחש גם פגיעה עקיפה. במפעלים בהם יש חלקיקים שמכבידים על הראיה ולא מטופלים כמו במלטשת יהלומים ועוד. החלקיקים עלולים לגרום לפגיעה בעובדים ולתאונות עבודה כמו חבלה או נפילה בגלל ראיה לא טובה. גם רצפה משומנת במפעלים ומעבדות שהאוויר רווי חלקיקי שמן ואין שום מערכת שאמורה לספוג זאת עלולה לגרום לנזק דומה.

התקינו מאווררים ומערכות לניקוי האוויר

אם הצלחת המפעל חשובה לכם, אם בריאות העובדים במפעל חשובה לכם, כדאי מאוד שתשקיעו במערכות לסינון אוויר. יש כמה סוגים של פתרונות שאמורות לפתור את כל העניין של זיהום אוויר. ישנן מערכות יניקה שאמורות לשאוב את כל החלקיקים המזהמים. מערכות סינון אבק, סקרברים שאמורים לסנן גזים כימיקלים וריחות. מסנני פחם, חמצנים מפוחים מערכות שאיבת אבק ועוד.

מאוורר תעשייתי "30 מצטודד

וכמובן אי אפשר בשום מפעל לוותר על מאווררים תעשייתיים מתאימים. התפקיד שלהם הוא לפזר את האוויר ולגרום לכך שהוא יתפזר בכל חלקי החדר. רק כך יש סיכוי שכל המערכות האחרות יעשו את התפקיד שלהם.

חשוב מאוד שהמאווררים הללו יהיו חזקים ועוצמתיים במיוחד. 

בכלל עדיף שתלכו על הטופ ותתאימו מאווררים תעשייתים מיוחדים לאולם הייצור שלכם ולמערכות המותקנות בו. כך תהיו בטוחים שהם עושים את הפעולה כמו שצריך.

צרו קשר עכשיו עם להב מאיר ותנו לנו לעבוד בשבילכם!