מערכות אוורור ללולים

לולים מהווים חלק משמעותי בתחום החקלאות בישראל, ותחזוקה נאותה שלהם היא בגדר חובה. מלבד מזון וטיפול נאות, לולנים מחויבים לדאוג גם לבריאותן של תרנגולות – מה שמצריך תכנון נכון של תשתיות, כולל מערכות אוורור ללולים. המערכות הייחודיות הללו מביאות לתנועת אוויר בלולים לאורך כל המבנה, והן ממלאות תפקיד חשוב בכל לול.

אוורור לולים בישראל

אין צורך לומר שמדינת ישראל היא מדינה חמה עם טמפרטורות גבוהות במהלך רוב ימי השנה. החום שמאפיין את המדינה הקטנה שלנו עלול להשפיע לרעה על תחום החקלאות, ובייחוד על משקים עם בעלי חיים.

מערכות אוורור ללולים מאפשרות להזרים אוויר ללולים באופן רציף כדי שתרנגולות יוכלו לחוש בנוח ולהישאר בריאות. תכנון ובנייה של מערכות אוורור מהסוג הזה צריכות להתבצע באופן מדויק ועל ידי חברה מקצועית שתוכל לספק לכם שירות מותאם אישית עבור כל לול – קטן או גדול ככל שיהיה.

תכנון מערכת אוורור ללולים: מה חשוב לדעת?

בניית מערכת אוורור בתוך לולים היא חיונית כאמור, וחשוב לתכנן מערכת כזו באופן מדויק ומקצועי כדי להביא לתוצאות הרצויות. כאשר מתכננים מערכת אוורור עבור לולים, יש לקחת בחשבון את הגורמים הבאים שמשפיעים על סוג המערכת ואופן ההרכבה שלה:

  • גודל הלול – משפיע באופן ישיר על סוג המאווררים וכמות המאווררים שצריך להתקין בלול
  • צפיפות התרנגולות – גורם נוסף שצריך לקחת בחשבון כאשר מתכננים לולים הוא צפיפות התרנגולות שנמצאות בלול
  • מטרות גידול – כדי להרכיב מערכות אוורור בלולים שיעשו את עבודתן באופן מיטבי, חשוב לקחת בחשבון את מטרת הגידול של התרנגולות. האם מדובר בלול רבייה? לול אפרוחים? לול בשר? הנתונים האלו נלקחים בחשבון כאשר מתכננים ובונים מערכות אוורור ללול.
  • סוג המאוורר – מאווררים יוצרים תנועת אוויר שמאפשרת להזרים אוויר לכל אורך הלול כדי למנוע חום קיצוני וגם כדי לנדף ריחות מסוימות. למערכות אוורור ניתן לצרף גם מערכות קירור בעת הצורך, וכדי לקבוע אם צריך לעשות זאת – חשוב לקבל ייעוץ של מומחים בנושא.

איך בוחרים מאוורר ללול?

מאווררים ללולים הם מאווררים תעשייתיים ועוצמתיים שדורשים תחזוקה נאותה והתקנה מקצועית. לפני שבוחרים מערכת אוורור כזו או אחרת, חשוב לקבל ייעוץ בנושא – ייעוץ שזמין לכם בחברת "מאיר להב – הנדסת חשמל".

במאיר להב אנו מתמחים בהתקנה של מערכות חשמל ואוורור לצרכים פרטיים, עסקיים ותעשייתיים – לרבות תעשיית הלולנות. כל המוצרים שלנו מיוצרים ברמה הגבוהה ביותר, ואנו מספקים שירות מותאם אישית לכל לקוחותינו, עבור כל מטרה.

מערכות האוורור שאנו מספקים עמידות בפני נזקי מזג האוויר ונזקי לחות, מה שחשוב במיוחד בלולים סגורים ובמהלך הימים החמים בשנה. כדי לדעת אילו מערכות אוורור ללולים מתאימות לכם – המומחים שלנו זמינים לספק לכם ייעוץ בכל עת. צרו עמנו קשר וגלו כיצד ליצור תנאים גידול מיטביים בלולים קטנים וגדולים כאחד.